Fuga de sine

Şi-a făcut efectul.
Mă retrag în lumea mea.
Sunt ameţit.
Parcă cineva mă trage de sprâncene,
Sunt un ciudat.
Autobuzul gol, cobor.
Îmi aprind o ţigara. Fumez.
Simt cum sângele îşi începe sprintul
Prin venele mele.
Parcă aş fi invadat de cârtiţe.
Sufletul vrea să evadeze.
Frică.
Dacă nu-l mai pot controla?
Dacă pleacă ?
Gândesc. Panică. Paranoia.
Am păcătuit, trebuie să plătesc.
Voi fugi şi eu, cum fuge sângele.
Mi-e frică să închid ochii.
Poate nu-i voi mai deschide.
Oamenii mă privesc ciudat. Sunt un ciudat…

Un gând despre „Fuga de sine

Lasă un răspuns

