La înmormântarea unui maniac

La înmormântarea mea o să fie soare şi cald, prin decembrie, pe 23 sau 24 cred.
Sicriul meu o să fie transparent sau… o să aibă un geam mic, un hublou. În primul rând o să stea fete tinere şi drăguţe cu un corp foarte bine sculptat. În al doilea rând o să fie băieţii, băieţii ca de obicei puşi pe şotii şi foarte excitati, atraşi de fetele din primul rând. În al 3-lea rând o să fie oamenii bătrani, ei o să îi facă în toate felurile pe cei din rândul doi.”Tineretul din ziua de astăzi…”. În cel de-al patrulea rând o să fie persoanele între 30 şi 49 de ani, care o să vorbească despre bătrânii din faţa lor: “Ce s-au ramolit săracii, au uitat cum e când eşti tânăr”, “Lasă-i că mor şi ei, lasă-i să moară împăcaţi, să predea şi ei ultima lor lecţie”. Fetele din primul rând o să aibă, toate, fuste. Fuste mini-medii, cât să văd doar eu, prin hubloul meu, ce mă interesează, bineînteles, făra chiloţi. Băieţii din rândul doi să fie invidioşi pe mine, să le atingă discret fundurile fetelor din primul rând iar acestea să îi respingă. Rândurile trei şi patru să fie îmbrăcate aşa cum se cuvine la înmormantare. Nu ştiu dacă vreau să fie muzică. Poate să se auda un sunet de orgă, nu cred însă ca m-ar deranja nici muzica simfonica. Jazz sau rock…sună bine. O sa chemăm şi un VJ să încânte privirile celor prezenţi, cu un spectacol vizual nemaiîntâlnit în cimitire. Şi câinii şi pisicile sunt invitate.

Un gând despre „La înmormântarea unui maniac

  1. imi place extrem de mult textul asta, in primu’ rand ideea e tare, „inmormantarea unui maniac”.. am si ras dar a fost un fel de ras spart, gol. oricum, bun 🙂

Lasă un răspuns

