Final de stagiune

In noptile in care ploua, imi placea sa stau in foaier, la geam sau pe balcon si sa urmaresc siroaiele de ploaie, asemanatoare jaluzelelor verticale batute de vant. Si ploaia danseaza (pe muzica celor care canta sub ea).

Ascultam muzica ambientala. Ploaie, tunete, fulgere, razboaie, daca iti place ceva, trebuie sa incerci sa faci acel ceva cat mai special. Ploaia intrand in asfalt, ploaia patrunzand in camera prin membranele difuzoarelor. Cum ar fi, ca in vreme de razboi sa asculti focuri de arme in format mp3? Ai putea chiar sa-ti proiectezi pe pereti avioane de lupta, filme de razboi sau poate chiar o ciuperca nucleara vazuta de la departare, sa bubui petarde in pod si sa lansezi artificii.

Priveam statia de taxiuri cum se golea, taxiurile, de fapt autoturismele se vad noaptea ca niste insecte. Taxiurile seamana cu albinele, cu toate ca taximetristii privati sunt bondari, viespi sau trantori, dupa caz.
Pe perioada expozitiilor plastice, imi placea sa stau cu lumina stinsa si sa las fulgerele sa-mi deschida ochii operelor de arta.

Imagineaza-ti cum ar fi ca toate picaturile unei ploi sa se transforme in spini. Poate iarba e ploaie. Altfel, de ce nu creste pe timp de seceta?

Aici nu exista televizor, de ce ai vrea sa ai televizor la teatru?

Imi imaginam ca m-am intors in timp, in niste vremuri atemporale, unde ceasurile erau busole.
Stateam in sala mare, singur, si-mi puneam fictiv in scena propriile piese, marile capodopere necesita actori exceptionali, scenarii nemaipomenite, decoruri fabuloase si timp. In mintea mea nu exista timp, existau doar visuri si succese.

La spectacolele pentru copii, ofeream la intrare baloane cu heliu. Copiii au nevoie de ceva care sa-i tina ocupati pana la inceputul piesei. Baloanele se dezumflau apoi, singure.

Final de stagiune

Lasă un răspuns

