Exercitiu

hmm, urmeaza o rescriere dupa „La o artista” de Mircea Cartarescu

halterofilo, uita-te la mine
si eu voi sta treaz, ca sa te vad
ne-am jucat ceva unul cu celalalt
si sticla de bautura mai are cateva guri pe fund
tigari mai avem, dar ne-am lasat deja si de fumat
ce-a fost cu tine a fost haios, deloc sexual
discutii amuzante despre batai si bisnitari
e ca un meci pierdut prin KO
tu o sa ai alte partide
si eu o sa beau in continuare
uita-te la mine cat ma mai vezi
halterofilo
ma gandesc asa la tine
ca la faimoasa mitika din romana
daca te intorci vreodata la mine
ce bascalie o sa faci maine la gara
stii tu ce e lupta?
nu stii, nu stiu nici eu
o sa-mi tarasc singur valiza
pana pe peronul noua
acolo vine trenu spre libertate
parca nu esti tu
si e frig si mi-e groaza
cum era in apartamentul tau din titan
uita-te la mine cat ma mai vezi
o sa vezi numa d’astia ca tine
si eu o sa beau

4 gânduri despre „Exercitiu

Lasă un răspuns

