D(iferenta)

Penarul ei va fi intotdeauna mai frumos decat al meu. Penarul ei e crem-maroniu-caffe-latte-niu. Si are un leu legat de cheita fermoarului. Penarul ei are sigur un nume: Mumu sau Bubu sau Gugu. Penarul meu e negru, nici macar nu e penar. Singurele mele accesorii, un pix cu mine de 0.5, o cutie de mine de 0,7(inutil combo) si un pix normal cu pasta albastra isi petrec noaptea in husa de microfon pe care o folosesc pe post de penar(ce sa-i fac, e de capatat) Penarul eu e dodolot, e plin de tot felul de pixuri, de creioane, de stilouri. Are pana si un breloc turcoaz in el…si pot sa pun pariu ca toate sunt utilizabile, pixurile, creioanele, zic.
Eu pana anul asta nici macar n-am avut penar(de prin a 4-a am renuntat la idee). Doar un pix purtam la mine.

Lasă un răspuns

