Pasare fara aripi

În tine nu caut frumuseţe
Şi nici măcar sexualitate nu caut
Mi-ai dat aripi cu care am zburat,
Nu numai eu, nu numai tu
La tine nu caut tandreţe
Cu toate că de multe ori te dai pe lânga mine(nimic sexual)
În tine nu caut nimic
Pentru ca am gasit
Am găsit curaj, laşitate, inferioritate şi dementa(falsă)
Totul îmbrăcat într-o serie de cămăşi decolorate
(care nu mi-au plăcut niciodată)- nu e vina ta
Ştii, păsarile nu mor niciodată
Ele zboară!
Iţi multumesc pentru că încă nu fumezi, detaşat

Lasă un răspuns

