Noapte albă

Inca simt cateodata, in somn fiind, nevoia de a-mi intide mana in aer si de a astepta sa apari. Nu te-am mai vazut de mult, tin minte ca atunci cand eram mai mic, nici nu-mi amintesc cat de mic, te vedeam la geam, in fiecare seara Aveai parul cret si blond,  nu stiu daca erai baiat sau fata, stiu doar ca apareai la pervaz si-mi spuneai seara de seara,  Noapte Buna. Si stiu ca odata ai aparut si ziua, sau cel putin asa cred. In sufragerie, daca mai tii minte. Iesisem din camera si in hol, mergand spre camera de zi, te-am vazut. Cred ca tu erai lumina aceea puternica. Si-am inceput sa plang de uimire si de fericire, am venit spre tine, dar cand sa te ating, ai disparut.

DESERT STARS

Image by Fool-On-The-Hill via Flickr

Si am crezut ca te-am gasit, multi ani mai tarziu. Dar nu stiu daca tu erai. De data asta erai o tanara domnisoara, din cale-afara de frumoasa. Am reusit pana si sa te sarut. Si-am plans din nou. Si-am ramas mut de uimire. Inca mai sunt mut, de multe ori sunt mut. Cand ai disparut din nou mi-a fost greu, inca imi este, inca imi e greu s-adorm. Sper, neavand un somn foarte adanc, sa ma trezesc cand apari la pervaz. Sau poate ca acum, ca te-am si  sarutat, sa te asezi langa mine in pat si sa te trezesti cu cateva secunde inaintea mea ca sa pleci, un fel de cenusareasa de miezul zilei.

Si sa nu te superi ca nu vorbesc. Eu doar simt.

2 gânduri despre „Noapte albă

Lasă un răspuns

