Stelian si Cristina

Stelian şi Cristina stăteau îmbrăţişaţi în colţuri diferite ale capului meu.

Stelian: -Mă iubeşti?

Stelian şi Cristina stăteau îmbrăţişaţi în colţuri diferite ale capului meu. Stelian o iubea

Cristina: mhmhmm!

Stelian şi Cristina stăteau îmbrăţişaţi în colţuri diferite ale capului meu. Stelian o iubea, Cristina era mută.

Stelian:Eu te iubesc

Stelian şi Cristina stăteau îmbrăţişaţi în colţuri diferite ale capului meu. Stelian o iubea, Cristina era mută. Sunetele ei sunau mai mult a ”nu” decât a “da”.

Stelian: ahmahamn!

Stelian şi Cristina stăteau îmbrăţişaţi în colţuri diferite ale capului meu. Stelian o iubea, Cristina era mută. Sunetele ei sunau mai mult a ”nu” decât a “da”.Stelian a amuţit şi el.

Anonim: Pentru totdeauna!

2 gânduri despre „Stelian si Cristina

Lasă un comentariu